Helping The others Realize The Advantages Of درمان بیماری پروانه ای با طب سنتی

Wiki Article

تست شخصیت: آیا شما به فکر دیگران هستید؟ بگو کدوم حیوونو دیدی تا بگم!

افرادی که پدر و مادر آنها دچار این بیماری شده‌اند، شانس بیشتری برای ابتلا به این بیماری دارند. بنابراین می‌توان گفت این بیماری یک نوع بیماری ارثی نیز می‌باشد.

کار کردن با یک متخصص توان بخشی (درمانگر فیزیکی, مشاور حرفه ای) می تواند به کاهش محدودیت های حرکت ناشی از اثر زخم و ادغام انگشتان و مفاصل کمک کند. 

ازدواج یکی‌ از مسائل مهمی است که در زندگی آینده‌ی ما تاثیر فراوانی دارد. فرض کنید دختری چند خواستگار متفاوت دارد؛ هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ و شرایط خاصی دارند و در مواردی بهتر یا بدتر هستند. تصمیمی که این دختر بنابر عقل یا احساس خود می‌گیرد، به‌ راحتی می‌تواند مسیر زندگی او را دگرگون کند.

مهم‌ترین روش‌های تشخیص افتراقی بیماری پروانه ای شامل موارد زیر است:

نوع اکتسابی این بیماری در بزرگسالی بروز می‌کند و بیشتر در بیماری‌های خودایمنی دیده می‌‌شود. بروز و ظهور این بیماری سن خاصی ندارد و در هر سنی ممکن است ایجاد شود.

موضوع سفر در زمان و اعمال تغییرات جزئی در گذشته که تاثیر گرفته از تئوری اثر پروانه‌ای است، یکی از جذاب‌ترین موضوعات برای ساخت فیلم و سریال است. تاکنون فیلم و سریال‌های تاریخی، تخیلی و فانتزی متعددی از این recommended reading موضوع در جهان ساخته شده است.

برای کودکان بزرگ تر، غذاهای مقوی و مغذی را سرو کنید، که هضم آن ها آسان است مانند سوپ سبزیجات و یا اسموتی های میوه. همپنین پوره غذاهای جامد با آبگوشت و یا شیر.

افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند پوستشان مانند بال پروانه شکننده و حساس می‌شود. شدت بیماری از ملایم تا کشنده تغییر می‌کند و به طور مساوی بر مردان و زنان اثر می‌کند.

اگر زخم ها علایم عفونت گسترده (تب، ضعف، ورم غدد لنفاوی) را نشان دهند، ممکن است پزشک آنتی بیوتیک تجویز کند. 

ترموستات را تنظیم کنید تا منزل تان خنک بماند و دمای آن ثابت باشد. 

داروها می توانند به کنترل درد و خارش و درمان عوارض مانند عفونت در جریان خون کمک کنند (سپسیس).

 كافئين، پیاز، کلم، نخود ، لوبيا ، باقلا و کلم بروکلی و بقیه موادی که گاز معده تولید میکنند را کمتر مصرف کنید.

نوع شدید بیماری پروانه ای،‌نوع اتصالی است که از همان زمان تولد شروع می‌شود. نوزادان در این نوع بیماری دچار تاول‌‌های مزمن و زخم در تارهای صوتیشان می‌شوند، به همین علت‌ صدای گریه‌ آنها عجیب و خشن می‌شود.

Report this wiki page